søndag 2. oktober 2011

Revebjelle sokker

Denne helga har jeg faktisk fått til å ferdigstille et prosjekt. Dette er nok de kjappeste sokkene jeg har strikket noen gang. Fine ble de jo også. Disse skal gå i julegavekassen. Så om noen av mine nære og kjære ønsker seg hvite sokker i størrelse 38 er det bare å rope ut.
Oppskriften heter revebjelle sokker, og kan fås tak i blant annet her. Litt merkelig navn på et par sokker, men fine ble de i hvert fall.

Garn: Perfekt fra Sandnes Garn
Pinner: 4
Størrelse: 38
Vekt: 100 gram. Gikk med nesten to nøster.

Prosjektsiden min på Ravelry

10 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine de ble. Nesten litt for fine til å ha nede i sko eller støvler .-)

Tonemi sa...

Flotte sokker...:) Og takk for link til oppskrift...Dette er mitt neste prosjekt

Rubia sa...

Så flotte sokker!

Myrte ♥ sa...

Så flotte sokker - og snedig navn ;)

Elins Strikkeri sa...

Superfine sokker, skikkelig lekkert med kvitt:))

Line Kristine sa...

Mønsteret er jo ikke helt ulikt planten revebjelle, da. Fine, ble de! :)

Bjørnå sa...

Så flotte sokker!

Vilma sa...

Super Duper Hanne :-))

Muffin sa...

Synes de ligner på revebjeller faktisk! Veldig fine ble de iallfall, heldig er den som finner disse under treet!

Manisk kreativ sa...

Hehe... Synes du jeg hadde merkelig navn på sokkene mine? ;-) Kaller opp alle etter blomster, ser du... :-)