fredag 8. oktober 2010

Først meg selv?

Jeg er i julegavemodus for tiden. Men det betyr ikke at jeg har forsømt meg selv helt på strikkefronten. Vottemanien har kommet over meg nok en gang, og nå har garderoben min fått ett nytt par tovede votter til vinteren.
Pinner: 6
Garn: Fritidsgarn
Farger: Mørk lilla, lys lilla og brun.

Selv om jeg har strikket et par votter til meg selv, har gavekassen også fått ett par herrevotter.


Garn: Eskimo
Pinner: 6
Farger: Grå og blå

Begge parene er strikket i garn fra garnlageret. Deilig å få slanket bort litt av lageret, selv om jeg har kjøpt inn litt garn den siste tiden til julegaver.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Det er viktig å strikke til seg selv også, men må jo teste ut varene/produktene osv
Flotte votter du strikker :-)

gyldenkron sa...

Dine votter ble skikkelig fine. Bruker du noen oppskrift, eller etter eget hode?

Red Hobbitt sa...

Kjempefine votter du har strikket. Jeg digger å strikke votter av tykt garn. Det har vært julegave-slagern i flere år og blir det i år også. Ungene elsker disse tykke, deilige, varme vottene.
Ha ei fin helg =)

Judith sa...

Vottestrikking hører til de koselige høstlige sysler! Ypperlig måte å bruke litt restegarn på også...

He ei super helg fortsatt.

Vilma sa...

Århhh hvor jeg kende det , jeg er osse bidt af en gal votte :-))) Først er der dog noget andet som skal være færdig først...nydelige votter Hanne , jeg har endnu ikke prøvet at torve , men det kommer :-)

Klem Vilma og god lørdag

Tino sa...

Flotte votter igjen! Bra at du får strikket et par til deg selv også.
Tenker mye på at jeg må få begynt på julegavene snart, men hele tiden blir det "skal bare" først.
Neste år skal jeg gjøre som deg og legge unna litt i kurven etterhvert som jeg strikker.

En fortsatt god helg til deg!
Klem T

medina sa...

Votter er kjekt å strikke, de er velkomne julegaver. Alle blir jo glade for å få votter. God helg!

Line Kristine sa...

Fine votter :)
En award og en utfordring til deg i bloggen min ;)

Veronica sa...

Du er ikke akkurat den jeg forbinder med å KUN strikke til deg selv, så dette var virkelig vel fortjent! Flotte votter, som garantert blir deilige til kalde dager!:)

Elins Strikkeri sa...

Så flotte votter du har strikka!!Har starta votteproduksjonen eg og, godt å ha litt på lur:))

Brit Strikkenerd sa...

Hærlig med votter Hanne. Og jeg skjønner du er i storvottemodus:)Jeg holder faktisk på et par selv i mitt fantastiske NORO garn.
Takker for at du er med i mitt julekalenderlotteri- kanskje du blir den heldige:)