søndag 21. juni 2009

Litt gammelt og litt nytt

I dag var jeg overbevist om at jeg skulle komme med et super gledelig innlegg, men det lar desverre vente på seg. Håper virkelig det blir i morgen. Mens dere venter i spenning tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder av to plagg som jeg hadde da jeg var liten pike. Synes de er utrolig søte, og håper jeg får en liten arving en gang som kan gjenbruke dem. Begge plaggene er så tidløse at de godt kan brukes over flere tiår. Fargen på denne kjolen er nydelig. Den er kjempe søt synes jeg. Disse strikket min bestemor til meg. De er kjempe søte. Kunne tenke meg å ha oppskrift på disse. Noen som kan hjelpe meg? Noen som har sett oppskrift på slike?

Tilslutt vil jeg vise hva jeg fikk av min far i går. Enkelte ganger slår han virkelig til og overasker. Det er ikke så lenge siden jeg drev og lagde knapper av fimoleiere. Det hadde ikke min far glemt og derfor var han så snill og bestilte dette til meg:


Disse knivene er jo kjempe reale når jeg skal skjære ut fimoleire. Han er ikke dum den faren min. Mens jeg holdt på å lage knappene sa han nemmelig at jeg skulle hatt bedre redskaper enn jeg da hadde. Det hadde han helt rett i, og nå har jeg det. Tusen takk paps, du er en knupp :)

6 kommentarer:

LindaE sa...

Hei- og takk for koseleg besøk i bloggen min:-)! Den kjolen var utruleg fin- får inderleg håpe du blir mamma til ei jente ein gong! Slike sokkar fekk forresten vår yngste i gåve då ho blei fødd for snart ni mnd sidan. Fin blogg, forresten!

KRØLLEMIKKEL sa...

Så søt kjole! Koselig å være innom bloggen din !

loppa sa...

Takk for hyggelig besøk og oppmuntrende tilbakemelding i bloggen min. Du har masse flott å vise frem i din egen blogg, til stor inspirasjon for meg som er novise, og jeg skal forsøke å blogge jevnlig jeg også.

Line Kristine sa...

Fedre er neimen ikke dumme, innimellom! ;) Snille Hanne-pappa`n!

Rapunsel sa...

Skjønner hvor denne lilla-dilla di kommer fra nå:) Den var kjempesøt!
Så kjekt verktøy-sett. Den pappa'n er ikke dum ,nei!!

June sa...

Åh, så nydelige klær du strikke altså! Vet kem æ ska sende bestilling tel når den tid kommer :)